Translate

събота, 2 април 2022 г.

Разцъфнала пролет

   Здравейте!

 Много отдавна не съм се появявала тук. И все по-рядко чета блоговете, които преди следях ежедневно. По една или друга причина всичко около мен доста се промени. Имах дълъг период на почти пауза. Ако правех нещо, то е повече цветя. Изключение са коледните проекти. Отдавна не съм се включвала в предизвикателство, и ето сега ще направя точно това.

 Ще участвам в Картичкофурийско предизвикателство 432 - "Пъстра пролет"

Споделям картичка, в която използвах любимите ми и така нашумели напоследък цветя от плат.  Ако се поровите назад в публикациите ми, ще откриете доста цветя от плат, но те са най-вече с реални размери и по японската техника Сомебана. Тези тук са различни. Въпреки, че се използват същите инструменти, всичко останало е различно, донякъде обработката на плата, рязането, багренето, или по-точно боите...

Надявам се да ви харесат, и се радвам, че съм отново с вас.

Хубав, слънчев и усмихнат уикенд!












Няма коментари:

Публикуване на коментар