Translate

петък, 22 юни 2018 г.

Сватбена арка с ръчноправени цветя от фоумиран

   Здравейте!

  Искам и тук да ви покажа и разкажа за моя най-голям, до момента, проект. Това са цветята , които направих за Сватбена агенция 1001 мечти. И тук ще благодаря на двете дами от агенцията Даниела Кулинска и Антоанета Дряновска. Наистина без тяхното доверие, това нямаше да се случи. С Даниела се запознах лично, когато уговаряхме детайлите по изработването и направата на цветята. Когато се срещнахме с нея, аз не бях правила толкова голям проект, нямах и идея от къде да започна, и честно казано ме беше малко страх, дали ще успея да се справя, нямах реална представа колко работа е това, и каква точно. Едно е да правиш няколко цветя за картичка. Друго -за букет. А за арка.... Но тя ми каза" Ти можеш, както и да го направиш, ще стане добре". 

И това беше най-важното. Трябва да има вяра, и тогава нещата се получават. Благодаря ви момичета! И за предоставените снимки, и за красотата, която създавате. Цветята направих аз, и ги сглобих в 3 отделни части, но всичко останало е ваше дело.
Желая на всички ви прекрасен ден, много радост, обич и усмивки!
Wyzwanie#21 - "Co mi w duszy gra..."

3 коментара:

  1. Браво, Мари! Справила си се великолепно!

    ОтговорИзтриване
  2. Да минеш под тази дъга ..... :) !Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  3. Добър вечер интересувам се от арката сватбената на каква цена е

    ОтговорИзтриване