Translate

неделя, 5 март 2017 г.

Цветя от филтърна хартия

  Здавейте!
 Ето и какво направих  с цветовете, които ми зададохте. Праскова, синьо и черно, резедаво. От себе си добавих червено. До ментата и зеленото-цветът на годината не стигнах , защото вече се смрачава, а трябва да чакам да изсъхне хартията преди да продължа нататък. Но със сигутрност опитите тепърва предстоят. За пръв път, най-накрая и аз да се захвана да правя цветя с филтри за кафе. До сега не бях опитвала тази хартия. Какво мога да кажа, след само 2-3 часа . Първо-оцветяването. По-плавно е в сравнение с обикновена хартия. Но не толкова добро както при памучната.Тази хартия е много по-тънка, без да се къса при обработка, след намокряне и моделиране. Но никак не е толкова послушна, колкото останалите хартии. Т.е. не иска да заеме съвсем формата, която искам аз. Или не по познатият ми начин. Но както казах, опитите тепърва предстоят. От друга страна стои много по-лека и ефирна. Може би наподобава малко креп хартията на пръв поглед. За това могат да се правям много по-многослойни цветя. Но както вече казах, не по познатия ми начин. Отначало започнах както си знам. Но се получиха едни рошави , малко безформени цветя. Ето ги:


 А ето и тези, които вече започнаха да ми харесват. Доста се доближават до разцъфтял трендафил или може би божури, и стават по-лесно . Ще продуължа да експериментирам с този начин на работа и с някои други, докато получа по-добри резултати. Които естествено ще ви покажа. 
Хубава неделна вечер от мени успешна нова седмица!

1 коментар:

  1. Мари, харесват ми експериментите ти. И аз тази вечер съм на същата вълна - чакам да изсъхнат десетина опита на работното бюро.Моите са от първия вид - рошави и безформени :)
    Ще чакам да направи уроче като напреднеш ;)

    ОтговорИзтриване