Translate

неделя, 27 септември 2015 г.

Отново на училище

  Здравейте! 
 Днес няма да ви показвам картички и странички. Ще ви покажа с какво облякохме учебниците на детето. Всъщност  тази идея ми хрумна и я приложих още миналата учебна година. И сега мога да споделя с вас едно вече проверено средство. Не зная за вас, но аз много се дразня да ми опаковат стоките в найлонови пликчета- по какъвто и да било повод и причина. Не само по естетически и екологични причини.Трупат се безброй точбички, които  хем правят боклук, хем не ми трябват, хем си ги плащам. На всичкото отгоре се късат много бързо. Защо отворих темата с торбичките? Ами облеклата за учебниците и тетрадките на децата са също един вид найлонки. Само, че по-дебели. Също се късат доста бързо, не изкарват и до края на първия срок. Никак не са евтини, нито пък хубави. На всичкото отгоре, всеки учебник е с различен размер, и съответно трябва да търсиш кой точно вид найлоново облекло е подходящ за него. Учебните помагала и тетрадки са с друг размер и т.н. Ако си спомняте едно време, все това едно време, си обличахме учебниците с картон, един такъв дебел, отровнозелен цвят. Та във връзка с това миналата учебна година реших аз да направя облекла за учебниците на дъщеря ми. И понеже нали всеки от нас има безброй натрупани нужни и ненужни материали от всякакъв вид, спрях се на 3 ролки остатъци от тапети. Беше ми ги дала една приятелка преди повече от 2-3 години. За да ги използвам евентуално за картички. Наистина ползвах някакви части от тях, но по-голямото количество  остана. Сега като ги разглеждам, много вероятно е да са някакви миещи се тапети. Доста са плътни , имат и релеф. Ширината на една ролка е около 50 см, даже малко повече. Стига точно колкото да се облече и най-широкия учебник и остава  повече от 5 см, за да се подгъне откъм предната и задната корица. Така че като се разгъне ролката се реже само колкото трябва за височината на учебника, или тетрадката. Една ролка тапети е със стандартна дължина  10м. Ако нямате останали тапети от предишни ремонти, цената на ролка от по-плътните тапети е не повече от 10 лв. Има и по 6-7. Със сигурност ще ви стигне да облечете учебниците и за тази и за следващата година. А десени каквито си искате. Ето сега да ви покажа как изглеждат облеклата от миналата година, които отново ще използваме. 
  Снимала съм нарочно ръбчетата, за да видите, че почти не са скъсани. Етикетите съжо си ги правихме, с печати.Ето и новите облекла:

  Надявам се да съм полезна поне на някой с тази идея. Въпреки, за тази учебна година може би малко  късно правя тази публикация. 
  Пожелавам ви хубава вечер и успешна учебна година!

Няма коментари:

Публикуване на коментар