Translate

четвъртък, 9 октомври 2014 г.

За Хартиените вълшебници

 Здравейте!
 Осмелявам се  да пробвам да стана част от екипа на Хартиени вълшебства. За пръв път май се включвам в такава надпревара-Търсим вълшебница. Дали ще успея не зная, но поне ще опитам. Бих искала вълшебниците да имат предвид следното, когато решават  дали да изберат точно мен. Няма да обяснявам колко много ги харесвам , нито ще се хваля- достатъчно често участвам в техните предизвикателства. По-скоро искам да споделя своите съмнения и притеснения, да имат предвид какво могат или по-скоро какво не могат да очакват от мен. Най-напред малко трудно и тромаво боравя с Blogger. Например не знам как се как се слага онова синьото  с жабката( Add your link), как се задава времевото ограничение в него и други подобни. Ако се спрат на мен, със сигурност ще им досаждам с подобни досадни и понякога тъпи въпроси. Същото се отнася и за Facebook. Има доста неща, които не знам как се правят, задават и т.н. Нерядко имам проблеми с компютъра в къщи . В общи линии това са  ми притесненията.
 А сега да ви покажа тагчето , което направих специално за вас. Блестящият елемент е металното копченце , освен това съм намазала на места антична паста мед. Няма да участвам никъде с него, но  мисля да го подаря .Надявам се, че не нарушавам регламента по този начинЩе  го изпратя на Софи , заедно със страничката, която ще направя за нейната дъщеричка. 
 Това са първите ми ръчно правени макове. Ако искате ще ви направя уроче за тях-уверявам ви , че са много по-лесни от божурите.
 Пожелавам на всички хубав и усмихнат ден!











2 коментара:

  1. Много красив таг, Мари, всичко в него ми харесва- прелването на цветовете, релефа с екзотични мотиви, украсата, копченцето, много сполучлива комбинация, ще ми е и интересно да споделиш за маковете. Много съм щастлива, че ще му се насладя наживо! Колкото до Хартиени Вълшебства- никой от нас в екипа не е перфектен във всичко, винаги си помагаме и подкрепяме в нужда. Все пак най-важното е да покажем творчески умения, а не колко умеем да боравим с фотошоп. ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Ех, Софи! Винаги ми стопляш сърцето смили думи!
    А за маковете-наистина са много лесни! Чак се чудя дали е нужно обяснение. Но пък може някой да се вдъхнови да пробва, като види колко е лесно.

    ОтговорИзтриване