Translate

събота, 11 май 2013 г.

Добре дошла!

Отдавна съм изровила някои стари снимки-от една от кутиите от обувки, в които седят полузабравени стари семейни снимки. Някои от тях съм сканирала, разпечатала... И чакат своя ред да сътворя нещо с тях. Но все не мога да се наканя. Днес най-накрая ,донякъде заради предизвикателството на шМи Картичкофурийско предизвикателство 167 ""Третия рафт, в ляво - голямата кутия...""  , но най-вече, защото днес посрещнахме майка ми ( тя прекарва част от годината при сестра ми в Англия)-за добре дошла й направих тази картичка.






Много малко от хората на снимката са живи днес, някои от тях дори не съм познавала. Но така е със старите снимки. Може би точно за това те са толкова трогателни и будят толкова умиление, понякога насълзяват очите ни...Благодаря ти шМи за чудесното предизвикателство.
 Снимките както обикновено( при мен) не са особено сполучливи, но какво да се прави -това е положението.

6 коментара:

  1. Чудесна идея, Мария, да включиш директно споменът вдъхновение като част от картичката ти. Получило се е много красиво и автентично "старо" творение. Браво и благодаря много за оригиналното участие при мен в Картичкофурии :)ххх

    ОтговорИзтриване
  2. О, прекрасно си вплела старата снимка в картичката - невероятен синхрон на избрания стил и материали. Браво!

    ОтговорИзтриване
  3. А ти само снимката ли извади от кутията или цялата картичка ;)? Много успешно си съчетала елементите, не мога да откъсна поглед от тях. Поздрав, Sophie

    ОтговорИзтриване
  4. Много благодаря на всички са страхотните коментари и насърчение!

    ОтговорИзтриване
  5. Май спомениете наистина много вдъхновяват. Прекрасна интерпретация, много стилна е станала.

    ОтговорИзтриване