Translate

неделя, 24 ноември 2013 г.

Три картички с мечета

 Здравйте !Искам да ви покажа  3 картички с много сладки мечета. Всяка от тях е  направена по реазличен повод, но понеже ги изработих едновременно , реших да не правя отделни публикации за всяка една. 


  Първата  е за благотворителния  базар за нашите недоносени деца . Днес оставих и трите картички, които направих за целта,  в шоурума в Дружба. Ето това е картичката.


  Втората направих за тройния рожден ден на Росица Катрева. 
 3в1 - почерпка от Росица Катрева - ТУК. 
   Хем е с розово, хем с  кафяво каре. Струва ми се , че може да мине и за момичешка и момчешка. Ще и я изпратя по пощата, когато се сдобия с адреса и.


 


  И последната е за малката дъщеричка на нашите кумове, тя имаше вчера рожден ден. Да е жива и здрава, усмихната и щастлива!




Това е от мен, приятна неделна вечер на всички и успешна нова седмица!

1 коментар:

  1. Много са сладки тези твои мечовци, Мари! А аз пък съм още по-щастлива, че единият ще дойде при мен и Боян. Благодарим ти от сърце, че се включи в почерпката. Целувки и успешна седмица! :)

    ОтговорИзтриване