Translate

понеделник, 2 септември 2013 г.

Нов Дом

   За да дам начало на почерпката на Софи, реших да ви покажа една картичка, която правих преди време за семейство новодомци. Тази картичка така и не успях да публикувам тогава, когато я правих. Предполагам, че трябва да направя нова картичка за тази почерпка, и имам такова намерение- но в момента нямам възможност. За това реших да се включа с тази картичка, дори и да не ми се признае. Софи- обещавам ти че ще ти направя и изпратя една чисто нова картичка специално за теб и семейството ти. Не знам само дали ще го направя в зададения срока.
   За това, моля те да ми дадеш адреса си, за да ти я изпратя . Пиши ми на marieg@abv.bg или marieraly@gmail.com.
 
CANDYTIME!

 А ето и картичката:

4 коментара:

  1. Няма нужда да правиш друга картичка, Мария, и тази ми харесва. Как така да не я призная, нали е по темата, а и толкова се радвам на всеки ваш пост по темата ми :)) Много ти благодаря, че се включи!

    ОтговорИзтриване
  2. Много красива картичка.Супер идея.Браво!

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ви за отзивите и похвалите!

    ОтговорИзтриване